31 mars 2011

När kroppen..

Bara vibrerar av rastlöshet! Har ni varit med om det?
Eller egentligen handlar det nog om att jag behöver en paus snart.. Toffe har ju inte vart hemma speciellt mycket under några dagar nu så det har liksom bara varit att dra lasset, med eller utan ork.
Egentligen är jag inte trött, inte så jag behöver en paus för att sova utan mer för att pojkarna är så livliga så jag hinner inte göra mycket annat. Åh, det finns typ tre saker jag skulle vilja göra.. Gå iväg och sola i lugn och ro, ta en promenad själv och ha en grillfest.. Nu är dessa saker inte så viktiga, men jag känner hur hela jag tryter när jag inte kan göra någonting utan barnen.. Alls!
Just nu är det mycket för mamma, Micke och Toffe och det vet jag ju och jag kräver inte att de ska strunta i det viktiga men jag hoppas SÅ att det finns någon chans till "ledighet" om någon vecka.. Känner mig självisk som tänker så, men jag är så tacksam för mina vänner som finns där! Det betyder så otroligt mycket, och jag är så glad över att det finns någon där när t ex mamma är upptagen.
Jag är så glad för att ni finns, och jag är så glad över att grabbarna trivs så bra i ert sällskap!
Nu sover pojkarna i alla fall, och det är därför jag haft tid att skriva ett inlägg genom datan. Blir ju lite spontaninlägg med mobilen, men nu funkar det ju inte tydligen. Och helt plötsligt har jag glömt bort allt det jag tänkt skriva i dem inläggen!!
Leon kryper i alla fall, eller jaa.. När han känner för det :)
Noel står överallt, går efter möbler och går själv med gåvagnen. Ibland blir han lite för modig och släpper allt och då tippar man antingen på näsan eller sätter sig på rumpan.
Båda två håller på att få 8:e tanden.. Den 7:e har redan kommit upp.
Nej, nu får jag väl slå ett slag för städningen. Kanske inte just det jag vill göra när de sover men måste man så måste man.

Inga kommentarer: