20 mars 2011

Mina älskade barn!

Jag har precis krypit ner i sängen, det är tomt utan familjen Elgh/Andersson.. Ligger och ler för att jag är så glad över pojkarna. Dem är så underbara så jag tror att jag.. Svimmar'
Åh vad jag älskar dem, hör Leon prata i sömnen och det får hjärtat att smälta! Jag är så stolt, och jag skulle/kommer göra allt för dem.
Fick hjärtat fyllt med massa kärlek såhär på kvällen, så jag är tvungen att skriva ur mig någonstans!
Tack, grabbar, för att jag fick bära er i nio månader och för att ni finns här hos mig. Varenda spya under graviditeten, varje bristning, varenda sekund av värkar, varenda sömnlös stund är ni värda, trots att man ibland känner att man nästan sjunker genom jorden av trötthet.
Tack, tack, tack!! Jag älskar er av hela mitt hjärta!

Inga kommentarer: