11 feb. 2011

Sömnproblem..

Grabbarna har sovit hela natten, bortsett från att Leon vaknade för mat och prat vid tolv men då hade vi ju inte somnat än. Ser fram mot dagen, vid halv tolv ska jag lämna barnen hos mamma och absolut senast halv ett ska jag vara hos Mia. Enligt henne gäller inte Norell-tid idag.. ;-) norell-tid innebär att man är där minst fem minuter efter avtalad tid, vilket är såå typiskt både mig och mamma. He he!
Jag och katten ligger och myser framför filmen "smekmånaden" och jag funderar på om det är så att jag blir vaken resten av dagen, om jag inte lyckas somna om en stund innan älsklingarna vaknar. Toffe åkte precis och jobbade, det var tur att jag vaknade och var sig eftersom han glömt att ställa klockan. När det gäller katten så ska jag försöka göra allt så hon ska trivas så att hon kan stanna hos oss. Hon är så go och jag hoppas att detta med kisset slutar!
Och när det gäller barnen i ett annat rum så är det nog jag som har separations ångest, barnen verkar klara det jättebra.

Inga kommentarer: