12 feb. 2011

Slö dag.

Igår var en av de bästa dagarna på länge.. Hade såå jäkla roligt. Lämnade barnen vid halv tolv, för att senare gå till Mia.
Mia hade storslagna planer eftersom det var 20års fest. Började med ett spel som hette förfesten, åkte vidare till Boda borg i Karlskoga där Mia planerat med uppdrag och shots i varje cell. Hahaha, jag måste säga att det var en väldigt märklig dag.
Om någon nu inte vet vad spindelnätet är så är det i alla fall en bana, där man ska ta sig genom massa gummitrådar. I min desperation att komma igenom får jag för mig att ta spjärn med foten mot en tråd och den slår stenhårt tillbaka i rumpan på mig. Behöver jag säga annat än att jag har blåmärken idag? Rejäla!!
Det mesta av kvällen drog jag ju igår, så finns inte mycket mer att säga.
Idag har det varit en slö dag, sov till halv elva ungefär. Toffe och jag åkte för att hämta barnen, kom hem och lagade lite mat. Har städat, diskat och gjort chokladbollar också.
Väntar besök ikväll, som gärna ville kolla på kort från vår digitalkamera :)

Nu ska jag städa lite till, sen ska jag mysa järnet med världens bästa grabbar!

Inga kommentarer: