28 feb. 2011

Mys!

Jag och Leon myser i soffan.. Eller jag njuter och han sover, det är väl mys det ;-)
Fick äntligen tag på mvc idag så imorgon ska jag dit för blodtryck och nytt recept.
Hm, apropå lchf.. Är det någon som nyss börjat / tänker börja och som vill följas åt? Började min dag med att åka och handla med grabbarna.. Köpte ägg, bacon och choritzo som jag åt till frukost. Hade en skvätt grädde i äggröran och en skvätt i en stor kopp kaffe. Blir storhandling ikväll, hade tänkt mig någon kycklinggryta ikväll och sallad! :-) har starka funderingar på att vara väldigt strikt eftersom jag gärna vill se någorlunda normal ut till sommaren. Om det är något ni undrar om lchf så kan jag tipsa om att googla på det, för jag är inte vidare insatt i det ännu så jag kanske inte förklarar riktigt!

1 kommentar:

Malin & Prinsessan sa...

Skönt att höra att det är fler som är tidiga. Hade dock önskat att hon iaf kunde hålla i en leksak att bita i eller så, nu suger hon som en galning på händerna istället. Har fått sätta strumpor på dem, stackarn :/

Visste inte att man kunde födas men tänder, låter lite scary, hihi :)