27 feb. 2011

Lite bloggtorka..

Ja, min mobil har inte funkat att blogga ifrån och jag har inte velat suttit vid datan förns nu..
Resan upp till Söderhamn gick bra, och vi kom fram vid åtta - nio någon gång på fredag kväll. Åkte till Toffes mormor, där Mickis, Catarina och Tina var. Fikade lite och åkte sen till Toffes mamma för att säga hej. Sen blev det åka till Toffes pappa där vi skulle sova och vi tvärslocknade nog direkt tror jag.
Igår åkte vi till Toffes farmor och farfar och hälsade på, in till Dollar Store en sväng och sedan åkte vi till Toffes pappa igen för att äta lite och ladda inför bad! Vi åkte till badhuset i Ljusne och badade i två timmar, åkte till Toffes pappa och där blev det varma mackor, chips och annat gott. Stupade i säng vid tio - halv elva och nu sitter jag här en stund.
Laddar inför hemresa, några timmars bilresa igen.. Det är inte jätteroligt att sitta i bilen så mycket men det är som det är. :)
Hittade i fredags innan vi åkte en "kostymväst" som jag köpte för några år sen.. Den var alldeles för stor då, den bara hängde trots att det var strl M. Det roliga i den tråkiga vikten var att den passade bra nu. :P
På tisdag (om det blir storhandling då) så kör vi igång med LCHF, får ge den någon månad och se om det blir något resultat. Annars kanske det är mycket värt att bara få ordning på min mage som krånglar lite som den vill. Har hört mycket gott om den, och jag hoppas att den även passar mig!

Inga kommentarer: