14 feb. 2011

Jobb!

Idag har jag faktiskt sökt jobb, igår kväll kom Toffe och jag gemensamt överens om att jag kan försöka hitta jobb kvällar / helger när han är ledig till att börja med. Funkar det bra så blir det home-dad för hela slanten, hahaa :)
Jag tror att det är viktigt för oss allihop, för mig som person, för Toffe som pappa, för oss som familj.
Jag måste kunna utvecklas mer som människa. Jag älskar att vara hemma med barnen, inget snack om saken, men Toffe har så mycket att ge barnen och jag har så mycket mer att ge men även jag är äppelmosig i skallen..
Jag tror det är viktigt att Toffe får knyta an till barnen, utan att jag är med.
Jag är så stolt över vad han har vuxit på sistone, och jag tror att han skulle klara det galant. Dock är jag liite orolig över att han inte kommer vakna på nätterna ;)
Jag känner mig verkligen sugen på att börja jobba, om än lite i taget.

1 kommentar:

Sandra sa...

så kul, lycka till :)