24 feb. 2011

Bad på schemat..

Nu är det bad på schemat eftersom vi åker till Söderhamn imorgon :-) ska packa och så med pojkarnas kläder, kanske mina egna också ;-)

De sa att pencilinet kunde göra pojkarna lite dåsiga och trötta.. Lite skrämmande om de blir de måste jag säga, för även om de är gnälliga många kvällar så är det ju inte en lugn stund direkt.. ;-)

Jag har i perioder av barnens liv (mitt liv som mamma) fastnat i saker som varit och därför har det blivit jobbigt. Jag jobbar varje dag på att försöka inse vad det är för underbara små älsklingar vi har, tiden bara springer iväg och det är så skrämmande. Jag lär mig, precis som många andra, att vara tvillingmamma.. Eller mamma öht! Jag kan inte påstå att det varit enkelt, med vissa problem längs vägen. Men vi står någonstans, och jag har fått ett lugn i själen. Jag hoppas att jag ska kunna ge allt det här 'nya' lugnet till pojkarna och även lära mig själv att ta det lugnt i ALLA situationer. Jag älskar pojkarna och det är dem jag lever för!

1 kommentar:

Sandra sa...

men de klart att de inte alltid är så lätt, och man lär sig ju hela tiden. Hoppas proverna visar bra sen när ni får dem.
Och ha en bra heög i söderhamn :)