19 feb. 2011

Älskade Leon

Försökte publicera kortet på Leon i morse, men det blev visst inte så! Pojkarna sover och vi sitter i soffan, har haft en riktigt bra dag faktiskt. Bara vart hemma men eftersom vagnen är knäpp så gör det inget! Har städat och fixat, och jag har typ vart uppe i tolv timmar nu.. Vilket inte är något mot vad det brukar bli, och ändå tänker jag alldeles strax lägga mig!
Paulina var här, vilket kändes bra.. Vi pratade lite, busade med barnen och hade en bra stund. Sånt känns så viktigt för mig, mina vänner!

Tänk att jag saknar grabbarna när de sover.. Om jag bara kunde krypa ner i deras sängar, ha ha :-)
Har förresten hittat en kanonsnygg baddräkt med kjol, den ser ut som en klänning nästan. Vill ju verkligen inte visa magen i sommar så det känns som ett väldigt bra alternativ!
Nu tänker jag krypa ner efter lite tankar om allt och inget! God natt.

Inga kommentarer: