31 jan. 2011

Hmm..

Ja, jag har så att säga tråkigt besök den här veckan och har riktigt, riktigt ont. Och grabbarna är förkylda.
Ville ju komma iväg på rytmiken, vilket jag velat tre måndagar nu. Men det känns som att det alltid blir något, och känns som att jag har dåliga ursäkter men det lyckas alltid bli något tyvärr.
Noel vaknade och hade hysteriskt ont i magen i natt, strax efter tolv. Vet inte vad det var, men det gör ont i mig att inte kunna göra något.

Idag blir det alltså bara en mysdag, få barnen friska och inte göra alls mycket mer!

Har fått vår nya soptunna idag, hade tidigare en "standard" för vårt område men nu har vi en bamse och så kommer de komma varannan vecka så nu ska vi nog inte få någon lapp om att den är för full :)


Nu ska pojkarna och jag nog dra ihop lite nybakt bröd och bara mysa..

1 kommentar:

Sandra sa...

ja, tråkigt att ni inte kunde komma, men ni får krya på er så får vi hoppas på nästa vecka :)