28 jan. 2011

Bläähh!!

Jag har en sån där dag då tankarna är i uppror.. Jag somnade i bra tid igår, hade dock en fruktansvärd huvudvärk så det var knappt så jag kunde nudda kudden med huvudet. Somnade dock, men vid ett så skulle ville Noel ha mat och vid två ville Leon ha mat. Vid sex åkte Toffe och jobbade, och strax efter fick Noel en flaska välling och en stund senare fick även Leon en. Somnade om vid sju och vaknade nio, så det var härligt.
Det räcker dock att slänga en blick i spegeln så känns hela dagen förstörd! Allt jag har att säga är fyfan!
Jaja, Toffe är i alla fall hemma nu och vi hjälps åt med korvstroganoff. Han ska åka en sväng till Karlstad och då passar jag nog på att ta en promenad. Hoppas på att det blir gymmet ikväll, med Paulina och Sebastian :)
Och givetvis handboll!!!

Inga kommentarer: