21 dec. 2010

VARNING!

Ajajaj, jag har lite funderingar.. och jag TROR att min sambo har drabbats av en sjukdom!!!
Sjukdomen heter mansgris, alternativt latmask.
Symptomen som jag upptäckt är :
- Lämnar disk eller saker framme.
- Städar inte.
- Bäddar aldrig sängen.
- Vet inte hur man lagar mat.
- Inte heller hur man dammsuger.
- Tvättmaskinen förstår han sig inte på.
- Ligger ofta och länge på soffan.
- Sover gärna länge under lediga dagar.
- Glömmer bort att ge sin sambo sovmorgon (fniss :D)
- Blir GÄRNA uppassad trots att sambon har två barn att ta hand om alternativt städning.
- Slänger kläderna på golvet och kan inte förstå hur man plockar upp dem.'
- Han verkar tro att hans sambo jobbar i hemmet.


Är det någon som hört talas om denna sjukdom och vet om det finns botemedel? Eller i alla fall något som lindrar symptomen lite? Och är det fara för hans liv?
Kan han smitta andra?!

2 kommentarer:

Fia sa...

Tror min man lider av samma!

SandraMadeleneJohansson sa...

Haha!:)

Ställ mer krav är mitt svar! Han är Pappa och då måste man ta sitt ansvar tycker jag, såsom att tvätta, städa och laga mat.