15 dec. 2010

Om mig!

Som bloggnamnet antyder så heter jag Emma, och är 19 år. Bor i ett gult hus med min sambo och våra två underbara tvillingpojkar. Har en mamma, en styvpappa och en storebror här i Kristinehamn.. En pappa och en lillasyster i Söderhamn.
Jag önskar ofta att jag vore en "klockren" människa, och med det menar jag inte perfekt utan bara att jag skulle fungera på ett logiskt sett. Men ofta så är jag (om man tar mig på rätt sätt) en trevlig människa.. Är rätt blyg och har svårt för att tala om känslor. (vilket blivit bättre sen barnen kom) Är en person med väldigt mycket tankar, vilket kan göra mig rejält disträ! Är en halvpedantisk människa, KAN lämna disk eller skräp någonstans men oftast så ser det skapligt ut här hemma.
Har en väldigt dålig självbild och dåligt självförtroende, som kan stoppa mig i vissa lägen.
Tror det är allt som är "nyttigt" att veta om mig!

Inga kommentarer: