14 dec. 2010

Myshumör!

Sitter här i köket och tittar ut och det är så VACKERT! Träden är alldeles vita och man nästan ser hur kallt det är. Ljusstaken lyser upp fönstret som ser sådär lagom rött och juligt ut, och det är så härligt! Vi sitter här, pojkarna och jag, och bara är en stund. Vi har stekt lite pannkakor, och tycker grabbarna om pannkakor om något år så vill jag kunna göra pannkakor. Det kunde jag INTE idag! :)
Senare kommer besök och det är handbollsdags, ska bli härligt att mysa ner i soffan. Ikväll är inte Toffe hemma, och det är som alltid ovant att gå och lägga sig själv..


Idag skjuter jag bort alla tankar och problem, och bara njuter av livet. Att vi får vara friska och tillsammans, det är något man borde göra varje dag! Det är synd att man glömmer bort att uppskatta livet, väldigt ofta! Som igår när jag stängde av allt, det tyckte jag var otäckt.. Men idag är jag här och med, fullt ut!!

Inga kommentarer: