25 dec. 2010

Magsjuka?

Toffe har spytt många gånger under natten, Noel har spytt upp morgonvällingen och gröten och den lilla välling slurk han fick för någon timme sen.. Hade han bara spytt lite grann så hade jag inte funderat, men nu är det såna där härliga kaskadspyor som de inte gjort på cirka 3 månader. Så man börjar ju fundera! Leon har inte visat några tecken på att må dåligt och inte heller jag så jag hoppas att det bara är tillfällighet med Noel och att Toffe bara ätit för mycket godis!
Har släpat in vår och grabbarnas säck från igår (fick lägga både deras och vårt i en sopsäck för att vi skulle få med det) så nu ska jag ragga upp lite leksaker tänkte jag. Något ska vi väl kunna roa oss med idag, när det förmodligen inte blir så många knop. Vill ju inte släpa ut Noel om han mår dåligt, och jag tvivlar starkt på att Toffe tänker göra något annat än att sova på soffan idag. Så jag får väl se om det går några bra filmer på tv:n eller sådär.


Babbel, babbel, babbel!

Ha en härlig dag!

Inga kommentarer: