12 dec. 2010

Lördagkväll!

Vad jag gör en lördagkväll när barnen somnat? Ägnar mig åt självhat, var i garaget och hoppade hopprep.. Kände hur trött jag blev fort, några snabba fula ord och jag orkade mer. Det är såhär jag hatar att vara, men det är såhär jag förhoppningsvis ska lyckas och för första gången i mitt liv tycka om mig själv. Visst låter det barnsligt? Det ÄR barnsligt! När jag var tio år sa jag att jag behövde banta för första gången. Vilken tioåring behöver banta? Jag hade inte 'turen' att gå ner sådär väldigt mycket med amningen, det här måste jag kämpa för. Och jag ska kämpa, för som det är nu så vill jag inte bo i den här kroppen, här trivs inte jag! Jag älskar mitt liv, för det är fyllt av mina underbara barn! MEN livet kan omöjligt vara till för att må dåligt och det är bara jag som kan ändra på det här! Lite kvällstankar innan jag kör igång en boxning på Wii, visade sig vara effektivt för ryggen. ;-) Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: