9 dec. 2010

Jag överlämnar mig själv!

Helst till himlen... Min visdomstand tar död på mig!! Igår när Paulina sa att det kanske var inflammation vägrade jag att erkänna det, kanske för att jag är lite snål och inte vill köpa produkter. Men idag skulle jag ge vad som helst för att ha lite produkter (skulle kunna tro att det är munskölj och lite sånt) eftersom jag vaknat i natt av ont och nu när jag skulle äta frukost så var det SVÅRT och gjorde väldigt ONT! Jag vill vara så tydlig som möjligt när Paulina läser det här, så det är därför jag använder stora bokstäver.

Nog om det så har grabbarna varit duktiga i natt, jag somnade inte långt efter dem och det har varit skönt.att sova många timmar. Ska ta tag i städ ( det är ett evigt städande, och det verkar aldrig hjälpa) för sen kommer barnens gammelmorfar, alltså min morfar. Jag tycker om min morfar, men jag har lite svårt för honom.. Inte svårt på så vis, mer att han... han är en gammal människa, som aldrig riktigt hängt med i 2000-talet. Därför har jag bett min mamma att komma hit också så det ska vi nog överleva! ;-)

Nu ska jag snart ge grabbarna mat och sen börja städa..

Hoppas ni har en trevlig dag!

Inga kommentarer: