8 dec. 2010

Jag lever!

Det är klart jag gör, och det kändes inte ens.. Dock så hörde jag när hon skar i armen på mig, när staven stötte mot skinnet. HUA! Hade Anna och Paulina som passade grabbarna i väntrummet, tack :-)
Hände en myyycket rolig sak i parkeringshuset men jag vet inte om jag ska avslöja vad det är, för lite pinsamt var det allt!
Tog en sväng på Lindex, en tomtedräkt och en pepparkaksdräkt inhandlades. Tycker ni det är konstigt att ha olika på tvillingar? Jag fick för mig det först, av någon mycket märklig anledning men jag tycker det blir alldeles utmärkt!
En sväng på apoteket och sedan gick vi för att fika på café Paus. Grabbarna var jätteduktiga och satt med och var goa, tur att de flesta caféer har barnstolar :-)

Åkte hem, och nu rejsar grabbarna runt i gåstolarna i köket medans jag ska plocka lite!

Ska försöka fixa bloggen någon dag, klarade lite förut men jag orkar inte. Fattar inte hur jag gör med bilder och så.. Tråkigt.

Men ha en trevlig kväll i alla fall!

Inga kommentarer: