30 dec. 2010

Jag älskar dem!

Men är det okej att säga att de driver mig till vansinne ibland???
Vakna hit, vakna dit.. Upp och ner i spjälsängarna.. Ibland blir man trött, fasikeeen vad trött man blir!!! Men det är klart jag älskar dem, och all trötthet försvinner när trollungarna ligger och busar i sängen. Jag vet att människor inte tycker att man ska klaga om man gjort ett val, men ibland går det inte bara att "bita ihop". Fast fortfarande så tror jag att jag blir mer irriterad på att Toffe inte kliver upp än att de vaknar, det går ju bra när han jobbar nätter, haha!
Han har ju också gjort ett val, men fasiken så får han sova i alla fall ;) Och nu menar jag när han har semester, för mig är det då lika givet att han ska kliva upp!
Idag tänkte jag att jag skulle spana på något till nyår, se om jag hittar något. Tänkte även titta på något till grabbarna.
Längtar så efter gymmet, trots att jag bara vart där 2 ggr.. Dumt att det var mitt i att vi skulle åka som vi kommit igång!

Inga kommentarer: