7 dec. 2010

Jaa..

Ja, jag tänkte ju ta en promenad efter grabbarnas gröt. Men insåg att det var för stökigt och just då/nu orkade jag ta tag i allt så nu är det städat och tvätten är hängd. När pojkarna vaknar så ska de få lite mat och sen sticker vi ut på en promenad, det är kallt men härligt ute!

Mätte mig lite idag, dock inte vägt mig.

Den 17 november såg måtten ut såhär:
90 cm midjan, höftmåttet (stussen) 105 cm

Idag såg det ut såhär:
88 cm i midjan, höften (stussen) 103 cm

Det går oerhört sakta, och jag tappade liksom fokus någonstans ..
Ska få låna ett hopprep av Patricia så jag kan köra lite grann på kvällarna, eller när jag har tid på dagarna.
Självklart så är barnvagns promenader bra, men jag önskar så att jag kunde komma iväg och gymma. Tyvärr så finns det inte tid för det, men jag får gneta på hemma istället.

Inga kommentarer: