18 dec. 2010

Glömde jag?

Glömde jag berätta? Imorgon när Paulina och jag ska ner på gymmet så ska vi anmäla oss två och Anna till Zumba på tisdag kväll, det ska bli kanonroligt!! :D
Jag och min kropp fungerar inte ihop, men jag ska försöka släppa det där.. Nytta med nöje, dessutom tränar jag väl magmusklerna eftersom jag känner på mig att det blir mycket skratt!
Blir glad bara jag tänker på det!
Imorgon ska pojkarna mysa med sin mormor medans jag tränar, likaså på tisdag.
Det känns skönt!

Jag har som sagt kokat knäck, eller Toffe rörde om och jag skulle dutta i formarna.. JAG SKA ALDRIG MER KOKA KNÄCK!! Två brännblåsor och en jäääkla massa kladd! AJAJAJ!


Massa onödigt svammel som vanligt, men ni missar väl INTE damernas EM final klockan 17:00 imorgon?? Det tänker jag inte missa, varesig de vinner eller förlorar. Det är så härligt att se de stunder när de är synkade och spelet bara glider på!

Inga kommentarer: