22 dec. 2010

Framme!

Pojkarna är inte ett dugg trötta, trots att vi åkt bil hela dagen.. Jag är trött, och därför somnade jag också i bilen när grabbarna sov. Haha :-) som ni förstår så var det inte jag som körde. Allt gick kanon tills vi kom en liten bit ovanför Gävle och det börjar snöa rätt rejält och som vanligt finns det idioter. Fler än en dessutom! Cirka 10 cm snö i vänsterfilen, apdålig sikt och dålig vägbana. Om folk ska köra om? Självklart! Säger det om och om igen, IDIOTER! Jag tycker att ni får riskera era egna liv, men när det KAN gå ut över andra så ska man väl ändå avstå?!
Imorgon måste Toffe och jag köpa julklappar.. Pojkarna ska vara med sin faster, jag är lite orolig. Inte för att jag inte litar på henne, har inte med det att göra. Men att grabbarna ska vara på sitt värsta humör och trilskas första gången hon ska vara barnvakt! Jag vet att det kan vara krångligt att ha två ledsna pojkar men jag hoppas verkligen att det ska gå bra!
Snart tänker jag parkera rumpan framför sagan om ringen

Inga kommentarer: