31 dec. 2010

Förlovning..

Ser att det är många som har årsdagar med förlovningar och giftermål, grattis till er!! :)
Av någon väääldigt märklig anledning så har Toffe och jag årsdag imorgon, vem väljer 1 januari då man egentligen inte orkar "fira"? Hahaa, men det är så det är! Vi får fira lite vid tolvslaget och sådär.
2 år har vi varit förlovade nu, tiden går väldigt fort! Vi pratade ett tag om att skaffa oss lite snyggare ringar, det vart lite hipp som happ när vi förlovade oss och det skulle vara mysigt att göra "om" det.
Vi har aldrig haft ett "turbulent" förhållande, däremot så har vi haft det kämpigt precis som alla par har det ibland. Jag är som jag är, och min sambo är som han är!
Och jag med alla mina hormoner under graviditet, allt som varit efter graviditeten och överhuvudtaget! Men vi står fortfarande här tillsammans, och det måste ju betyda någonting? ;)
Men efter två år så har vi skapat två uuunderbara mirakel, det allra bästa som finns!
Jag hoppas verkligen att vi får en ny harmoni i vårt förhållande, att 2011 kan bli ett försök att ändra attityd mot varandra, och att vi kommer bli skrynkliga ihop!

Jag älskar dig i med-och motgångar, Christoffer Elgh!

1 kommentar:

Anna sa...

Grattis Emmis! & Gott nytt år, ses nästa år :D