30 dec. 2010

Bingo lotto!

Vi sitter hos Mickis och har precis ätit baugetter och kollar på Eldsjälsgalan, och spelar bingo lotto. Jag vet inte riktigt hur man spelar på lotten, spelar man flera gånger? Vi ska snart äta lite cheesecake eftersom programmet tydligen tog slut nu. Hm, märkligt! Gjorde en frusen pepparkakscheesecake igår, så vi ska prova hur den smakar! Grabbarna är jättegnälliga, inget är bra och såhär har det vart hela dagen och ja, vad säger man? Det frestar på, och jag vet inte om jag vill / tänker lägga mig ikväll. Det är värre att vakna hela tiden. Nu känns det verkligen tungt, varför är de inte nöjda? Jag tänker prova att ge dem Alvedon nu, se om de kanske har ont någonstans och det är därför!

1 kommentar:

mariana sa...

Jag brukar sätta noomi i vagnen när hon är sådär, och så kör jag henne bara fram och tillbaka för till slut så blir hon ju trött ;)