24 nov. 2010

Snö, snö. snö..

Ja, herregud vad det snöar!! Har dragit ihop en sockerkaka, grabbarna har fått mat och jag känner mig så fruktansvärt rastlös.. Ska nog låna Viggo om en stund och traska ut på en promenad. Grabbarna ligger ju väl nerbäddade i vagnen så dem är det nog ingen fara för. Känner att vädret till trots så måste jag gå ut en sväng, annars får jag nog något anfall.

Har tappat lite fokus på maten, men har inte ätit speciellt onyttigt ändå. Har bara inte ätit på rätt tider, suck. Men det ska jag komma igång med snart igen.


Nu varnar jag för lite personlig fråga.
Är det någon som vet om man kan domna bort i armen pga en p-stav? Jag får värk, och jätteont i arm och fingrar, det strålar liksom ända uppifrån och ut i armen.
Sen undrar jag om man kan blöda så pass mycket så att man får järnbrist och extrem huvudvärk?
Slut på den personliga frågan. ;-)

Nu ska jag ta och mysa lite med grabbarna.

Ha en bra dag!

3 kommentarer:

nettan sa...

Domningarna kan jag inte svara på, ingen aning.
Men järnbrist om du blöder mycket kan man absolut få. Jag förr alltid det vid mens, förr åt jag järntabletter då, något jag borde börja med igen kanske. Det hjälper.

mariana sa...

domningar hade inte jag.. men däremot hade jag jätte ont i en månad ungefär.. och sen med blödningar, jag blödde i 3 månader fast det var av en annan orsak men samtidigt så är det för att hormonerna håller på knasar till sig men det går över efter ett tag..
men jag tror inte att du kan blöda så mycket att du får järnbrist.. du kan däremot ha lågtblodtryck som jag, för du får lågtblodtryck om du har järnbrist och det gör att du blir tröttare än vanligt och som i sin tur leder till huvudvärk :)

justliveyourlife01 sa...

hej, blev du av med domingarna efter p-stav?