8 nov. 2010

Skönt!

Ja, det är skönt i fåtöljen för det är ju givetvis där jag har parkerat rumpan. :-) Grabbarna och jag har inte gjort så mycket under dagen, väntat på overallen (budade hem från Tradera) som jag trodde skulle komma. Men icke, sa nicke så kom det ingen overall idag!
Toffe ringde vid halv - tjugo i fem ungefär då drog jag igång en plåt pommes frites och han köpte med korv och ketchup hem så det är den lyxiga middagen vi ätit idag, haha! Men det kändes som att det dög alldeles utmärkt, hade slut på matförslag i skallen och Toffe visste att det fanns i frysen så man tar vad man har :-)
Sen har Toffe lagt sig på soffan, och somnat där och det tror jag det eftersom han inte kunde sova i natt och vid tjugo i fem åkte han iväg för att jobba.
Jag la pojkarna och de sov i 45 minuter ungefär, då hann jag slänga in lite tvätt i maskinen, diska och plocka lite. De vaknade och fick käk och pyjamas så nu sitter de här i varsin babysitter..
Och HUR intressant kan det vara för er att läsa allt det här? Inte alls förmodligen, men jag hade tänkt att jag någon gång ska skriva ut allt och spara.
Men är det något annat ni väl läsa om så får ni väl ge mig förslag :-)
Nu ska jag nog lägga två trötta grabbar i varsin säng och se om de kan sova.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: