22 nov. 2010

nu så..

Mår jag mycket bättre!!

Vi vaknade i morse, grabbarna och jag, då blev det välling. Råkade somna om igen och vaknade vid tio, hoppade in i duschen, klädde på grabbarna och åkte in till Hanna. Fikade, åt frukost och gav grabbarna gröt där. Vid strax efter ett så åkte vi till Barnens Hus, hittade badblöjor, pulkor och nya nappar till Leon.
Åkte vidare till Dollar och hittade ett linne jag ska bada i, och såååå fina julgardiner som jag ska hänga upp i mitt kök! :-)
Vi har också tagit en premiärsväng med grabbarna i deras nya babypulkor, lite spännande var det nog. :-)
Det är så att imorgon ska vi och bada i badhuset för första gången med grabbarna, det ska bli myysigt! Och jag vill inte visa min mage så jag behövde ett linne.

Jag längtar sååå tills på fredag, för då har jag fått pengar och då ska jag till Dollar igen! ;-) Jag ska pynta, fixa och dona. Jag ska göra det mysigt i vårt hem för det har jag längtat något enormt efter!

Hände förövrigt en tråkig sak idag, det drogs pengar från mitt kort för saker som vi handlat för snart en vecka sen så mina pengar är SLUT. Så bra att vi har allt till grabbarna, välling, gröt, mat, blöjor och våtservetter så det är inget som är akut innan torsdag då Toffe får lön.


Och guuuuud vad jag babblar, har visst inte skrivit såhär mycket på länge. Vad jag kan komma ihåg.
Förlåt för ett tråkigt, oformulerat och oinspirerat inlägg men nu hade jag bara lite skrivarlust.

Ha en trevlig kväll, det ska jag ha för om en kvart kryper jag ner i sängen :-)

God natt.
Grabbarna, den 19 november

1 kommentar:

Sandra sa...

Vad roligt att bada, de kommer säkert tycka det är jättekul :)