5 nov. 2010

Min kropp!

Ja, vad ska jag säga om den? Det är SÅ värt de små grabbarna vi har hos oss, men ibland kan jag bli ledsen över att jag aldrig någonsin kommer ha en normal kropp igen. Det är ju absolut inte så att "livsfokus" hamnar på kroppen, jag glömmer bort det för det mesta trots att jag inte känner mig riktigt hemma i kroppen. Jag bävar mest för sommaren, då jag faktiskt vill kunna bada med pojkarna. Men givetvis finns det väl baddräkter eller badlinnen eller något sånt. Det här inlägget hade egentligen ingen mening, bara lite tankar som jag hade. Kanske kunde skrivit det här på ett papper lika gärna :-)

Men bild på grabbarna har jag, trots att det är totalt värdelöst med mobilkameran.


Leon ligger och kikar.

Noel sover, och som vanligt tar han inte napp utan använder sina fingrar! :-)

Inga kommentarer: