12 nov. 2010

Latsidan!

Ja, här sitter jag och latar medans grabbarna sover. Har haft en underbar natt!! Grabbarna sov hela natten fram till fem - halv sex, matade båda två och sen sov vi alla tre till mellan åtta och nio. Toffe åkte iväg vid tjugo i sju för lite jobb, men nu är det heelg och det är härligt! :-)
Jag är utvilad och pigg, vi gav grabbarna gröt vid halv tio men eftersom de inte blev mätta så fick de välling för en liten stund sen och somnade. Jag har sorterat lite tvätt, slängt in en maskin till och ska väl sätta igång med disken snart.
Igår gjorde jag en mjuk pepparkaka, och guuud vad gott det luktade! Jag längtar till julen, så att man kan hänga upp lite apelsiner med nejlikor. Och ljusstakar, och allt mysigt!! Blir alldeles hispig, för jag längtar så!

Idag vet jag inte vad vi ska fördriva dagen med, men jag hoppas på tacos ikväll i alla fall. Mysa med våra underbara grabbar blir det i dag! Bästa i mammas liv.

Inga kommentarer: