10 nov. 2010

Kan inte riktigt..

.. förstå! Tänk att förra året så låg pojkarna i magen vid den här tiden, och var små små små! Nu sitter dem här!!! Det bästa i mitt liv! Jag kan inte riktigt förstå det. Dem spanar in varandra och är så goa!!

Nu ska min lilla Leon få gröt eftersom lillebror redan fått. Efter det blir det ett bad för pojkarna och sedan en dusch för mig. Sen ska vi ta tag i den här dagen ordentligt. Montera ihop babysittrarna eftersom jag tvättade tyget igår, mycket spännande!
Skulle jag haft den andra vagnen hade vi kunna tagit en promenad, men blir nog lite väl kallt för dem :-(

Men som sagt, gröt var det! :-)
Mina älsklingar!!
Sigge sitter och tittar på snön.Trädet utanför vårt sovrum, jag tycker det är rätt fint.
HÄRLIGT med snö! ;-)

1 kommentar:

Tea Lady sa...

Hej Emma!

Kika in hos mig så får du se...

Kram
Lena