30 nov. 2010

Ibland kommer det..

Ibland kommer tankarna ikapp en.. Just idag tänker jag på tiden på bb. Mamma var med mig första natten, resterande tre nätter var jag ensam. Det var så omtumlande att helt plötsligt bli själv med två stycken.. När Toffe var där någon timme under dagarna så tror jag att han kände sig obekväm. Jag kände mig tjock, ful, äcklig. Jag kände mig förjävlig, och jag fick känslan av att han inte ville vara där. Det kändes som att jag tvingade oss på honom.
Den andra eller tredje dagen på bb så rullade personalen in en nyförlöst tjej som hade haft en jättelång förlossning. Jag grät så fort jag såg det, inte för att det var någon mer i rummet men för att jag visste att pojkarna grät mycket och för att de kanske skulle störa paret. Jag tror att dagarna på bb var något av det värsta i mitt liv, jag önskar verkligen att det hade vart annorlunda! Allt var så nytt, och jag var oftast ensam. Det gör ont i mitt hjärta att jag inte njutit mer av tiden med grabbarna, pga allt som varit. Jag älskar er mest

2 kommentarer:

Paulina sa...

tänker på dig och saknar dig. Man får ha dåliga dagar! Love <3

mariana sa...

Fick oxå vara själv medans jag låg på bb, mamma sov med mig första natten sen så fick jag besök varje dag.. Kommer ihåg hur förbannad jag var på mattias för att han inte kunde sova där med oss..