14 nov. 2010

Grabbarnas sängar.

Japp, jag har ägnat en del av dagen åt att flytta ned grabbarnas sängar ett hack. Jag tror inte direkt att de slänger sig över kanten men Noel får tag i något och sätter sig upp själv och Leon är inte långt efter. Jag vill inte vara den som går runt med ont i hjärtat för att jag inte gjorde rätt innan det blir farligheter ;-) Så hellre för tidigt än för sent, givetvis!!
Nu sover grabbarna, och de verkade lite förvirrade när de fick ligga i sängen tidigare idag. De är så söta, våra små älsklingar!!

Vi äter spagetti och bacon. Har jag berättat om en helt okej middag förut? Kanske! Koka spagetti, stek bacon och tryck i halva tuben baconost. Häll i lite mjölk så att det inte blir för tjockt, och blev det för löst så kan du ta lite redning. Häll av spagettin, och häll tillbaka i kastrullen och sväng ner baconröran. KANON, och enkelt på en söndag kväll när man inte orkar göra så mycket.

Beck tittar vi på också, sedan ska vi ( jag i alla fall ) krypa ner i sängen för jag är trött!

God natt.

Inga kommentarer: