4 nov. 2010

Glad!

Som tusan faktiskt.. Och för en gångs skull är det min egen förtjänst ;-) Jag har tvättat allt så nu behöver jag inte stressa med det längre. Oftast har det ju gått minst två maskiner per dag, eftersom vi hade två ikea kassar, en typ "strandväska" och en tvättkorg men nu rullar sista maskinen. Härligt? JAPP!! :-)

Jag och min lilla älskade Leon sitter här i köket och stirrar på varandra, han fick tillbaka sin snutte som är nytvättad så han tuggar, tuggar och tuggar. Den behövde verkligen en tvätt eftersom han hade spytt ner halva..
Vi har haft ännu en bra natt, faktiskt. Grabbarna sov fram till sju, de började gnälla så jag gick upp och gjorde flaskor. Tänkte att jag satte mig vid datan medans jag väntade på att det skulle bli klart, dessutom hade ju grabbarna blivit tysta så jag passade på att äta lite frukost också. Tog med flaskorna till sovrummet och båda sov givetvis, så jag kröp ner en stund och DÅ vaknar de givetvis. ;-) Bytte lite blöjor, och sedan fick de komma och mysa i vår säng och få lite mat.

Jag känner mig inte alls nerstämd längre, alls. Höst/vintermörkret välkommnar jag med tända ljus och mys kvällar i soffan. Grabbarna växer, det händer så himla mycket och jag kan inte vara annat än överlycklig. Jag är inte lika passiv på dagarna som jag var förut, orkade inget och sådär. Även fast vi haft en dålig natt nu så tycker jag det är så skönt att pyssla och plocka och greja. Om grabbarna sitter i varsin babysitter i vardagsrummet och jag sorterar tvätten eller pysslar i köket. Och jag blir så glad när mina vänner kommer hit, det är så jäkla härligt! Jag känner mig så levande, och jag har världens bästa familj! Vi fyra. Toffe, jag, Noel och Leon. Det är så underbart så att jag knappt kan förstå det. Och så har jag min underbara mamma och styvpappa. Det känns så bra! :-)
Nu ska jag använda mitt lyckorus till något annat, typ mata min älskade son.


Ha en bra dag!!

Inga kommentarer: