9 nov. 2010

Dagen..

Vi har varit uppe lite då och då, grabbarna och jag. Men vid halv elva klev vi upp "på riktigt". Vi hade som sagt föräldragrupp på schemat, var jäääävligt tungt att bära båda bilstolarna från parkeringshuset och till BVC-huset. Inte jättelång sträcka men nog så jobbigt ändå. De var nöjda nästan hela träffen, men sen bröt de ihop men de är så duktiga våra älsklingar ändå!
Efter det så ringde min sambo och var sååå hungrig och på g hem från Karlstad så jag tog med grabbarna på Coop och det gick ju kanon när jag skulle in. En i famnen och en i bilstolen. In och ta en vagn med "sits" som Noel fick sitta i och Leon bakom.. Gick bra tills jag skulle ut med allt. Kassen och Noel på ena armen och Leon i andra, och mitt upp i allt höll jag på att tappa Noel i stengolvet.. PPPUUUHH, skyndade mig att ställa ner allt precis utanför och försökte fundera på hur jag skulle göra. Då kom det en kvinna och frågade om jag skulle ha hjälp och tog min kasse och hjälpte mig till bilen, jag tror ju inte att hon skulle stuckit med något av barnen men jag kände mig säkrast om jag tog dem själv. Hahaa, det här bevisar alltså att det fortfarande finns snälla människor i världen. Så för första och förmodligen enda gången vill jag ge dig Dagens Ros i bloggen, och det är ju inte så troligt att du läser det här heller.


Har gett grabbarna mat, hängt tvätt och ätit själv. Ska städa lite och sen sjunka ner i fåtöljen, och njuta av snön som jag trots allt tycker är mysig. I alla fall om man sitter inne ;-)

Ha en mysig kväll!

Inga kommentarer: