28 okt. 2010

Så härligt.

Äntligen har jag hittat motivationen för att komma igång med den träning jag alltid velat göra. Min kära vän Paulina är iväg och tränar och nu har jag bestämt mig för att hänga på och komma igång. Det skulle vara så härligt att komma igång och må bra inuti. Må bra i kroppen och känna mig pigg!

Och att ha någon med skulle verkligen motivera, att veta att man kan gå iväg tillsammans med att man gör sitt och sedan tar man sällskap därifrån. Det gör mig verkligen glad, jag vill verkligen ta det här på allvar nu. Har hela tiden tänkt antal kilon jag vill gå ner, men så länge man mår bra utan att tänka på vågen så är det ett framsteg i mitt liv. Har ju aldrig tyckt om min kropp men nu vill jag ta chansen!

Ursäkta kvällsbabblet. :-)


Ha en fortsatt trevlig kväll, god natt!

1 kommentar:

paulina sa...

tro mig, du kommer grina. För de vill jag göra idag med den här träningsvärken... :C