22 sep. 2010

Lugn..

Jag lugnade ner mig, givetvis. Det gör jag varje dag, men det känns hopplöst när man sitter där själv med två skrikande barn på nätterna.
Toffe vill att jag väcker honom, men han är ju bra mycket värre än vad jag är så det hjälper ju inte :-P

Idag har vi i alla fall inte gjort speciellt mycket, åkte in vid tre tiden för att lämna en bil och kikade in på Team Sportia för att se om de hade några vinterjackor. Och visst fanns det, för minst 1299 och det har jag ju inte riktigt tänkt mig. Så nästa vecka när jag är hos mamma ska jag titta in på Intersport istället, de brukar ha riktigt bra utbud och lite rimligare priser :-)

Nu tittar vi på Idol, grabbarna har varit ledsna på kvällen men det har gått ändå och de har nu somnat så de sover. Gissar på att de kommer vakna snart igen och vara ledsna, men det är skönt med en lugn stund i alla fall.

Vi missade gårdagens Idol-avsnitt så det ska vi nog ta igen sen. :-)

Hoppas ni får en trevlig kväll.

God natt!

Inga kommentarer: