3 sep. 2010

Fredag..

Det var nog lite så som jag anade igår kväll, det skulle inte bli en bra natt. Så fort jag somnat strax innan tolv så vaknade Noel och ville ha mat och ligga hos mig, när han var klar så ville Leon ha mat och vid tjugo i fem så vaknade båda två och var helt galna och nu på morgonen så har inte någon av dem somnat om ordentligt så jag är trött.. Fick dock vila i 20 min när de somnade båda två, men det var väl allt det. Mamma hade köpt lite leksaker till grabbarna och de verkade uppskattas att suga på. :-) Men som vanligt så verkar händerna vara ännu mer populära.

Snart ska jag hoppa in i duschen, och sedan vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Toffe ska lägga sig några timmar eftersom han inte sovit än, men det inte verkar som att min bil går att få ihop för det saknas delar. Sen ikväll ska vi nog åka till min morfar en sväng, och sedan ska jag laga en fläskfilégryta med ris. Nytt recept så det kan ju bli spännande.

Nu ska jag roa två grabbar som är så missnöjda!

2 kommentarer:

Emma sa...

Jag tycker du är superduktig som ammar! Jag ammade så gott som aldrig mina, det funkade bara inte.. Så hade jag heller ingen bra erfarnhet från min första, henne kämpade jag med i fyra månader och till grabbarna pumpade jag i sju veckor... Man måste må bra själv oxå=) Men det känns i varje fall bättre att de fått lite bröstmjölk med ändå=)

Satu & Ögonstenarna sa...

Kikar in lite :) Dom är ju bara såååå söta!
Hur mår ni??
Kram Satu
www.mybabydolls.blogg.se