17 sep. 2010

Drygt!

Känner att bloggen inte rullar på som vanligt.. Det har nog med mig att göra!
Ikväll var vi hos Mickis, Tomas och lilla Theo.. Där var också Angelica, Peter och lilla Lucas.. Snacka barnboom med fyra barn, givetvis var våra grabbar mest ledsna. Vet inte vad som händer längre på kvällarna! Jag blir helt utmattad av att de inte vill sova, de kommer liksom inte till ro. Får så dåligt samvete när jag blir irriterad för de är de bästa i min värld. Blir nästan tårögd för jag känner hur kärleken till dem får hela hjärtat att svälla.


Sitter just nu och smuttar på ett glas lättöl och ska titta på Dödligt vapen. Imorgon är det kalasdags för lilla ettåringen Theo.. Ska fixa hans tårta på förmiddagen hade jag tänkt.

Klurar vidare på en tatuering och kryper ner nu.

Godnatt

Inga kommentarer: