29 aug. 2010

Varmt..

Ja, inte ute då. Men i mamma hjärtat! Mina söner sitter här i en varsin babysitter, mätta och belåtna och sitter och ler åt sin mamma. Det är ju som gjort för att smälta.. Underbara ungar!

Igår kom min bror, pappa och farmor hit.. Toffe och jag hade jätteont i magen båda två, så vi gick och la oss vid elva men somnade nog vid tolv någon gång. (jag iallafall, som vanligt :-P) Sen ville grabbarna gå upp vid fem - sex, jag försökte freniskt få dem att somna om genom att ta dem till sängen och amma och vyssja.. Men det funkade INTE så lite trött i skallen är jag.
Idag ska vi umgås med pappa och farmor innan dem åker, och sedan ska vi köra STORRÖJ och städa som galningar! Sen så har Toffe fått stränga order om att han ska gå och lägga sig en stund eftersom han ska jobba ikväll.. Så ikväll återgår vi till vardagen, det är så härligt på helgerna när Toffe är hemma och vi tar det lugnt och myser!


Nu ska jag få grabbarna att somna lite, eftersom ögonen står i kors på dem och sedan blir det frukost!

Inga kommentarer: