15 aug. 2010

värdelös..

VÄRDELÖS natt!!!!! Igen.. Två dåliga nätter och tidiga morgnar.. Jag vet inte hur jag ska orka dagen men det är ju bara att bita ihop antar jag, har inte mycket annat att välja på. Å andra sidan kommer mamma och Micke hem från stugan så jag kan ju be dem om lite hjälp så att inte natten till imorgon blir lite jobbig om jag får vila lite.

De vaknade konstant inatt!!! De fick mat vid tolv - halv ett och sen vaknade de vid två, vid halv tre, vid halv fyra och så fortsatte det så med varje timme.. Om ens det gick en timme mellan vissa svängar. Jag antar att jag får skylla mig själv som inte la mig vid nio - tio när de somnade men när ska jag få vara avslappnad? Jo, just den tiden!

Just nu, så suger det här!! Och jag kommer inte vara på bra humör idag..

Men jag älskar er fortfarande mest av allt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter som om de får lite mat. Ammar du fortfarande? Kanske dax för mer "fyllig" mat. Om de inte vaknar och skriks för magens skull. Ett tips är ju att se på om de skriker och drar upp benen mot magen då är oftast magen. Men det vet du nog redan. Hursomhelst så är det en tuff tid som du sen kommer att minnas som mysig och lite jobbig.