27 aug. 2010

Uppe med..

Ja, inte är det solen iallafall! Det är ruggigt ute, och kyligt. Jag tror att hösten är här, och den här sommaren har jag inte badat en enda gång! Jag har inte hunnit göra något med grabbarna riktigt, mest för att det inte vart någon mening. Men nästan sommar så kommer ju allt vara så mycket enklare, och MYCKET mer fart... Tänk att vi ska ha två små tokar som kryper / går runt och man måste hålla koll på vad de stoppar i munnen, se till så att de inte kan skada sig riktigt illa ( Lite skador får man ju räkna med )

Idag ska som sagt grabbarna vaccineras och jag är lite nervös, som tur är så får jag med mig Paulina. Jag tycker inte om sprutor, och jag vill inte att mina älsklingar ska få ont. Efter vaccineringen ska barnens mormor vara barnvakt och det är tänkt att vi ska åka till Örebro och vi tar Paulina med oss! :-) Men det beror på om Toffes lön har kommit in som den ska... Hoppas verkligen det, för jag behöver nya skor. Ja, alltså jag betalar skorna själv men Toffe tycker att det är värdelöst att åka om han inte fått lönen. :-P Hoppas, hoppas, hoppas!

Jag fryyyser verkligen, och det känns nästan som läge för att kolla på en tjockare jacka snart.. Längtar lite tills jag kan köpa en vinterjacka! ;-) Inte så mycket till snön och vintern direkt, men en ny jacka. Ska nog ta och krypa ner under täcket med grabbarna en stund.. Alla tre grabbar :-)
Ett varmt täcke lockar verkligen nu!!

Inga kommentarer: