19 aug. 2010

Trött..

.. Men det är ju inget ovanligt! De sover riktigt dåligt nästan hela nätterna. Men min underbara mamma ska ta barnen så jag får sova någon morgon nu i helgen. Bättre mamma hittar man inte, du är helt otrolig! Klarar mig inte utan dig, vet att jag låter upprepande men kan aldrig säga det nog mycket! Jag har iallafall bakat nu på morgonen! Froozen cheesecake med blåbär i och chokladmuffins med chokladkräm. Hittade en jättetrevlig blogg med MYCKET recept! Skulle gärna lägga upp recepten på sakerna jag bakade idag och bloggadressen men det är svårt genom telefon. Är du intresserad av recepten och bloggen så hör av dig! Hoppas ni får en fortsatt bra dag. Jag tror att jag ska ta en tupplur om grabbarna somnar. Tänkte låna mammas tv men där inne ligger det en fladdermus någonstans!!

1 kommentar:

Mariana sa...

skulle vilja ha bloggadressen ja :)