9 aug. 2010

Trött

Eftersom grabbarna sov super bra igår kväll, men vid tre ville de vakna och vara uppe.. Det slutade med att jag sov från ett till tre, var vaken till fem och somnade sedan om till sju - halv åtta. De har även sovit bra nu på kvällen och idag ska jag inte göra lika dumt som igår utan jag ska lägga mig alldeles, alldeles strax trots att jag vill läsa bloggar och sådär. Läste på Sandras blogg om krämen hon provat, och jag blev så lockad så nu har jag klickat hem en egen som jag ska prova! Funkar det så är det ju värt det :-)


Nu kryper jag ner, önskar jag hade en bra talbok bara.. Kanske blir att lyssna på Camilla Läckbergs böcker ännu en gång!

Godnatt

2 kommentarer:

Sandra sa...

hej! Japp, det är idag klockan ett :) Ska ni gå?

Mariana sa...

sv: kul att du läser min blogg :) har iaf länkat dig nu :)

gud, jag kommer ihåg när Noomi hade dom där perioderna då hon hela tiden skulle vakna vid 4. Men jag läste en bok som jag tror heter "små barn växer" och då läste jag om sömn och tydligen när dom går in i olika faser så blir dom oftast grinig, sover och äter dåligt..Så efter jag hade läst lite grann i den boken så började jag förstå mer och nu känns det inte alls lika jobbigt :) fast jag har ju iofs bara ett barn att ta hand om hehe.. men den boken tycker jag att du borde läsa :)