30 aug. 2010

Städ!

Hoppas på att grabbarna sover en liten stund till så jag hinner ta ett storryck i köket med disken som står efter maten igår. Dumt när man låter det stå kvar i formarna, så mycket svårare att få bort men så blir man ju också som man blir efter maten.. SLÖ!

Älskling gick precis och la sig.. Tokern! Han började mellan 23-00 igår och är envis och ska vara vaken trots att jag säger till honom att lägga sig, för vid sju-åtta imorse när jag fortfarande låg kvar i sängen så kunde han inte somna. Helt otroligt :-P

Grabbarna bara växer och jag inser att snart kommer det inte bara vara att lägga dem på filten på golvet, utan de kommer vara ÖVERALLT! Hahaa, vilken känsla. Lite skrämmande att allt går så fort, men det är också så underbart att ha de här små personligheterna i mitt liv. Att de är mina söner, och jag är en så fruktansvärt stolt mamma! Ni gör mitt liv, trots lite stök ibland!

På söndag bär det nog av upp mot Söderhamn..

Inga kommentarer: