8 aug. 2010

Blogg award!





Jag tackar Sandra så hemskt mycket för en blogg award! :-)

-Som award ska jag/ni kopiera in award-bilden i din/min blogg för att visa att jag/du fått den.

-Tacka och länka tillbaka till den jag/du fick awarden av.

-Ge awarden till 7 andra blogg systrar/bröder.

-Skriv 7 intressanta saker om mig/dig själv.

Jag ger er denna utmärkelse:

Paulina

Marie

Sandra

Angelica

Cecilia

Mariana

Frida


7 intressanta saker om mig själv:

- jag har ett fruktansvärt humör, väldigt ofta!

- jag är väldigt lättrörd och lättsårad.

- Jag älskar att pyssla med småsaker.

- Jag älskar att ha det nystädat, men har oftast inte tid att städa.

- mitt förhållande med Toffe (2 år) är mitt längsta, och förhoppningsvis det sista!

- Jag har alltid älskat att vara bland folk, men tycker numer att det är ganska jobbigt.

- jag har inget självförtroende ALLS, och tar bara åt mig av dåliga saker.

4 kommentarer:

frida sa...

Oh vad kul! :) Tack!!
Hoppas att det går bra för dig och dina pojkar. Är inne här och kikar nästan dagligen och tycker att det är jätte kul att läsa..! :)

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

Tusen tack:D
tror du går i samma föräldra grupp som min granne som också har tvillingar:)

Sandra sa...

Tack så mkt :) Ska se om jag hinner göra inlägg om det idag :)

Cissi mammatill tvillingar sa...

Tackar så hemskt mycket :) redan gjort ett inlägg idag :). Hur gamla är dina pojkar?=)/Cissi