15 juli 2010

Vilken natt!

Väckte som sagt inte Leon utan förväntade mig att jag skulle behöva kliva upp en halvtimme efter.. Men vad händer? Jag vaknar klockan fem av att Toffe ska gå upp, och båda barnen sover som stockar!? Blev rädd och var tvungen att titta så de andades :-P Toffe åkte och jag fick somna om en kvart innan de blev ledsna.. Men vilken grej! Leon sov alltså från klockan 22 -23 igår och vaknade vid fem utan att äta inatt, och Noel åt bara en gång vid strax efter två.. Och även han somnade vid 22 - 23. Vilken natt! Men konstigt nog är jag trött ändå.. Har inte riktigt återhämtat mig efter de dåliga nätterna.. Nu ska Noel och jag krypa ner och titta på The Notebook eftersom Leon somnade i spjälsängen..



Förresten blir pojkarna två månader idag! <3 :-)

1 kommentar:

Sandra sa...

Härligt att få sova lite längre :)
Grattis på tvåmånadersdagen! Tänk vad tiden går fort.