9 juli 2010

Vart är orken??!!!

Jag somnade strax innan tolv inatt, halv två vaknade Leon och var hysterisk.. Skrek, skrek och skrek.. Blev äntligen nöjd men då ville han inte sova utan skulle vara vaken och var vaken till halv fyra - fyra. Då gick det att lägga ner honom så att han somnade själv, då väckte jag Noel så han kunde äta också. Var så jäkla trött efter Noel somnat så somnade på 10 röda.. Men så ungefär vid fem så vaknade Leon igen och bara skrek och jag höll på att bli galen.. Så sen dess har jag vart vaken. Han somnade i en babysitter och nu är det Noel som bara skriker och jag känner hur tålamodet tryter!

Snälla, säg att det blir bättre!! Känns som att jag går under, får aldrig sova! Jag får jättemycket hjälp, men jag är funtad så att jag inte kan lämpa över allt och lägga mig utan jag är fortfarande uppe och har en pojk..

Får så dåligt samvete för att jag blir så irriterad.. Brukar gå ifrån 10 sekunder när jag känner att det blir värre, andas lite och går sedan tillbaka och tar itu med saken!
Men idag tänker och kommer jag inte planera in en massa utan jag tänker vila mycket och bara försöka njuta av barnen istället. De är helt otroligt underbara, men jag tappar min energi.

Snart kommer Toffe hem så vi ska krypa ner i sängen om pojkarna sover!

2 kommentarer:

the four of us sa...

Det blir bättre när pojkarna blir äldre, Dom har inte ont i magen så att du skulle ha provat ge minifom droppar?

Amanda sa...

behöver du hjälp emma är det bara att ringa!