25 juli 2010

Trött!

Jag vet inte varför jag är så trött... Kan det vara vädret? Sov nästan hela dagen igår och till tio idag OCH somnade på soffan i en halvtimme vid ett.. Det känns ju galet för så mycket har jag inte sovit på länge. Luften bara gick ur mig! Känns mycket märkligt!

Igår blev grabbarna 10 veckor :-) Har svårt att förstå det! Tiden går så fort, men jag kan ändå känna mig tacksam för att den mest tafatta tiden är över. Man visste inte riktigt vad man gjorde, vet jag ju inte ibland nu heller men vi har fått in snitsen och det mesta går galant. Förutom när jag blir förvirrad och inte fattar varför de skriker när det inte är uppenbart!

Imorgon ska jag åter ner till MVC och sedan ska jag försöka städa här hemma ordentligt!

1 kommentar:

Sandra sa...

Ja, de trivdes bra där i magen då :) Blev du igångsatt eller kom de ändå?
Tis 10 aug kl 13.00 är nästa föräldragrupp.
Jag ska också till MVC imorn :)