23 juli 2010

Sköönt!

Grabbarna sov fyra och fem timmar var innan de båda vaknade nu.. Noel ligger och bökar lite och jag vet inte hur länge han kommer kunna sova eftersom han inte är jätte hungrig på nätterna.. Det är egentligen ingen av dem!
Leon låg på tvären i sängen och sparkade på spjälorna så han slog i huvudet... Guud, vad skönt att vi ska hämta två spjälsängar på söndag!! Ska måla om dem lite då, så någon natt till blir det väl i gemensam säng! Sängarna blir svarta, låter kanske brutalt men rummet är så ljust och jag har enbart lite svart på fondväggen och två svarta hyllor så det kan ju bli snyggt.. Ska åka på loppis någon dag och leta efter en rätt stor rund spegel med bred ram omkring, och ramen ska bli svart.. Likaså lite fotoramar som korten från digitalkameran ska landa i. Vilket påminner mig om att jag ska framkalla korten till veckan! Imorgon är inte det möjligt, eftersom Toffes mormor, morfar och gammelmormor kommer förbi! Jättetrevligt :-)

Nu ska jag somna om!

1 kommentar:

Sandra sa...

Härligt när de sover fem timmar i sträck :) Brukar de göra här också första delen av natten :)
Har ni stort rum som får plats med två spjälsängar?
Vi har de gabska trångt så när de inte kan sova i samma säng längre måste de flytta in i deras rum.