9 juli 2010

Konstigt..

Nu när jag ska sova så kan jag inte!? Vill inget hellre än att mysa med våra små grabbar som faktiskt sover och har gjort det två timmar. Vad konstigt man fungerar.. Sov trots allt inte mer än sammanlagt sex timmar inatt och inte kunnat vila något under dagen så jag borde verkligen kunna sova.. Men nu på kvällen så får jag dåligt samvete och jag känner lite lätt obehag i kroppen inför att sova.. Mycket tankar som snurrar just på kvällen, och det är första natten på hela veckan som Toffe är hemma så vi ligger och pratar lite och så hör jag musik från öltältet nere på torget..
Skulle vilja åka på tutbingo, eller göra något om dagarna istället för att bara gå här hemma. Trots att grabbarna inte förstår så mycket så tror jag att det är nyttigt för dem att komma ut också.. Tror jag är lite smått rastlös eftersom mamma och micke har åkt till helsingfors :-P Vi brukar ju alltid sitta och prata lite på kvällarna så det känns skumt.

Men jag gör ett försök med sömnen innan pojkarna vaknar..

Godnatt!

Inga kommentarer: